onsdag 23. oktober 2013

EN KRANS OG EN BORD-DEKORASJON

Utganngspunktet er en oasis biolit-krans. En sankerunde i hagen gav meg blader av Rådhusvillvin
som jeg startet med. Den ferdige kransen kommer sist i billedrekken..
-det var ikke helt planen,kransen ble ferdig før jeg startet på
bord-dekorasjonen.
Brudeslør, Stjerneskjerm (Astrantia), Hortensia måtte jeg til Mester Grønn å få men
ellers er det grønt fra hagen.

Måtte bare krone det hele med et innslag av Gossypium, som en type Amerikansk bomull.
Også denne fra blomsterbutikken.
Jeg må si disse fargene er flotte sammen!

Og slik ble kransen min i dag. Det var koselig å jobbe i drivhuset mens regnet
hølja ned! Utenom Rådhusvillvin-blader er det kun brukt Skimmia
og tre kuler fra en tistel type.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar