fredag 8. november 2013

EN BLOMST TIL DEG ER EN HILSEN FRA MEG!


TIL ALLE SOM TITTER INN
TIL TRIVELITRAVEL..

..en hage- og hobbyblogg opprettet med god hjelp av min dataflinke sønn for få uker siden.
For å oppsummere litt, så har jeg fått litt øvelse i å legge ut poster og ikke minst oppdage alle flotte blogger 'der ute'..og så mange flinke, allsidige og hagegalne kjekke folk!

Fantastisk at Moseplassen har samlet bloggene i system til glede og nytte for så mange.
Det vil berike mitt liv iallefall, så jeg ønsker å takke veldig for det arbeidet som er lagt ned med det! :-)

Om jeg ikke er så dyktig å ta bilder eller har siste nytt i kamera, er iallefall hageinteressen stor og prosjektene mange.
Gjennom vinteren har jeg en rekke hobbyer som jeg også er trivelig travel med (derav bloggnavnet trivelitravel), og disse ønsker jeg å dele på bloggen når det er mindre med hagerelatert stoff.

Noen har lurt på om "travel" står for reise..da svarer jeg at det betyr å ha det travelt med hage og hobby men selvsagt kan det bety en reise inn i min verden!
Livet kan ha gode og mindre gode dager,slik er det vel for de fleste av oss.
Av helsemessige grunner har jeg litt begrenset bevegelsesfrihet for tiden og finner stor glede i å utvikle bloggen min.

Så vil jeg bare si at jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord..da finner jeg jo letter fram til din blogg!


                                   Hilsen Eli.

14 kommentarer:

  1. Tusen takk for en vakker rose :)
    Jeg ble også henrykt da jeg oppdaget denne hageverdenen på blogg, full av hageglade mennesker, for et års tid siden. Det gir hagehobbyen et stort tilleggsaspekt. Her kan jeg lese og lære fra andre og få dele mine egne hageerfaringer og -gleder. Delt glede blir dobbel glede, ikke sant?
    Moseplassen har virkelig gjort en fantastisk jobb for hagenorge!
    Jeg liker det midterste bildet ditt veldig godt. Så frodig!
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Delt glede blir dobbel glede..så sant så sant. Lærerikt tror jeg også det vil bli og ser fram til mange vinterkvelder i hagebloggenes mangfoldige verden.
      Apropo det midterste bildet: litt symbolsk det da..fra å være litt usynlig..ta et steg fram og bli synlig med egen blogg..noe sånt.
      Bildet er ikke fra egen hage, heldigvis, for Strandvindel er et aggresivt ugress som de ferreste ønsker seg i hagen!
      Ha en fin helg du og:)

      Slett
    2. Hei igjen. Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer på bloggen min. Det du skrev på innlegget om dyrelivet i hagen satte jeg spesielt pris på. Det var virkelig inspirerende:) Tusen takk:)

      Slett
    3. He he..si ifra når hageboken din er til salgs du! ;-) Enn så lenge nøyer jeg meg med bloggen din.

      Slett
  2. Hei! Det skal bli veldig spennende å følge bloggen din. Ha det godt! Anne
    PS tusen takk for blomsten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, hyggelig å vite det! Finner mye inspirasjon i din og andres blogger.
      God helg!

      Slett
  3. Tusen takk for en nydelig rose på en grå novemberdag :-)

    SvarSlett
  4. Jo bare hyggelig Villrose! Ha en fin lørdagskveld :-)

    SvarSlett
  5. Hei Eli! Hjertelig velkommen til hagebloggland. Så kjekt å "møte" nye mennesker som har glede og pasjon for hage. Takk for den nydelig rosen. Ser frem til å følge deg fremover. Det blir hyggelig. Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  6. Hei Jannibele! Tusen hjertelig takk for dine ord..du fortjente den rosen! Har tittet på din blogg og lagt meg til der. Mye 'snop' for øye på din blogg,ja naturen slutter aldri å overraske,gjør den vel? Da må du ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Passet godt med en oppmuntring med en nydelig rose nå i disse høstider @-->--

    SvarSlett
  8. Ja ikke sant? Så kjekt at du tittet innom!

    SvarSlett
  9. Fantastisk rose!
    Ønsker en god helg og takker for hyggelig hilsen hos meg:))

    SvarSlett