tirsdag 24. september 2013

En nyopprettet blogg for mine trivelige og travle stunder



Mandag 23.sept. 2013

Endelig i gang! Dette kan bli spennende. Nå vil jeg prøve å fortelle om alle mine kreative påfunn med både tekst og bilder. En takknemlig tanke går til noen personer som som har hjulpet meg litt igang med dette. I mange år har jeg skrevet hage-dagbok og bare det har fyllt to permer med tekst og bilder. Nå gleder jeg meg til å ikke bare å dele hendelser i hagen, men også dele alt det andre.


Litt om TRIVELITRAVEL-bloggen:
Å ha det trivelig i sitt eget selskap,kjenne energi og overskudd til å skape noe eget,er ingen selvfølge. en rekke ting i livet mitt skal være på plass for å kunne oppfylle dette. Disse tingene er oftest til stede,og jeg kjenner stor glede og takknemlighet for det. I tillegg kommer min trang til å skape,til å være kreativ og allerhelst finne på noe som ingen andre har gjort før meg!
Når jeg først er i gang er jeg nesten ikke til å stoppe.  Så der kommer altså den trivelige travelheten inn.  Gleden og lykken ved både å skape noe fint i hagen og på innendørs prosjekter er en del av meg.

Midt i den trivelige travelheten befinner jeg meg. Eli. Trivelitravel!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar