torsdag 10. oktober 2013

FJELLTUR I RONDANE I FJOR

Inspirerende fargenyanser på denne planten midt oppå flate fjellet..mon tro hva den heter?

..eller veggteppe!

Som et maleri....

Fra villreinens rike

Håper foten snart blir god , jeg vil på fjelltur igjen!
Takknemlige tanker går til en spesiell venninde som ga meg mulighet til å oppleve Venabygd og fjelltrakter deromkring for ett år siden. Bildene gir en liten smakebit på den vakre naturen der. Fotdendinitt setter en stopper for enhver fjelltur og det er kjempekoselig å ha slike gode minner å ta frem.


8 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra en flott tur. Måtte foten din snart bli god så du får dpringe opp bakkene med kamera i gjenn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg VET jeg blir bra..tar bare såå lang tid viser det seg. Takk for omtanken. Ja turen var magisk!

      Slett
  2. Det er flere som håper at foten snart blir god! Vakre bilder fra vakre Venabygd! Det er rypebær med den flotte rødfargen, ekstra intens med kontrastene og fargene du har fanget inn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Inger! Det kan bare bli bedre så rolig som den foten har det,kan du sei..Kan tro eg har spekulert på hva den planten het! Det var en lettelse å få vite det,du vet hvordan jeg er på det området. Den er nok like glødende i år som ifjor.

      Slett
  3. Det var helt malerisk på Venabygd, fjellet kledd i vakre kontraster. Håper foten snart blir god. Lykke til med spennende blogg.

    SvarSlett
  4. Takk. Absolutt..fint å ha så gode minner fra godt samvær med gode venner i så flotte omgivelser. Foten ja,lade opp nå vett du..til travlere tider. Kjekt at du liker bloggen.

    SvarSlett
  5. Ja, Rondane var en opplevelse med alle gode venner! God bedring og nå vil vi snart se deg på tur!

    SvarSlett
  6. Åjada,det må da gå rette veien snart...syns den nye kuren hjelper litt. Men tur i morgen blir det ikke desverre..Den røde planten heter Rypebær! Inger visste det..selvsagt! ;-)

    SvarSlett