fredag 11. oktober 2013

BUR OG ALV TIL HAGEN





NOEN KALLER DET SØPPEL...

Under ferien i Frankrike oppdaget jeg mye metallkunst laget av skrot og søppel. Gjenbrukstanken er super og trigget kremmeren i meg! Vel hjemme måtte jeg sette igang med noe metall-gjenbruk og fikk det travelt med å renske gamle hagekurver for det organiske materialet og sto til slutt igjen med masse tykke metallstrenger.

Sammen med gamle plantestativ, tynn bindetråd og tenger var det bare å sette igang! Ideene og utformingen blir til underveis.

Det ble to bur og en alvefigur.De har stått ute helt til nå og fått fin patina. Ganske tungt arbeid men helt utrolig gøy! Dette er jo svært hodbare ting og for meg som godt kan like litt rustikk sjarm er dette midt i blinken.

Jeg har mer skrotskatter på lur så det blir nok mer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar