søndag 27. oktober 2013

TRIVELIG SKOGSTUR










10-11gr,vindstille og med litt sol..og en skog som er klar for vinter,nesten. Jeg fikk sanket en del mose,lav og kvister på rusletur i skogen i dag. Mange var ute på tur,fuglene kvitret og mange bekker med god vannføring etter mye regn.

Vel hjemme måtte det bli et bilde av min remonterende Campanula 'Get me'. Den har ikke tenkt å gi seg nei! Denne stauden er veldig gammel og stortrives med lite stell og vestvendt plass på steinmur.

Dekorasjon med mose, lav, strå, snøbær og klatrevillvin.










Et bilde til fra hagen. Limegrønn Calluna-lyng med en diger rosett av revebjelle til høyre. Hele hagen er full av sånne bladrosetter i år, men ingen blomstring på denne 2-åringen...så da MÅ jeg vel få en raus blomstring av disse til n.å.?
Jeg antar det..noe å glede seg til!!




2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min :)
    Veldig kjekt å "komme på besøk" her til deg :)
    Flott blogg du har! Ser me har felles interesser som natur og hage og sikkert meir også :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så flott du fant bloggen her..selv om jeg ikke står på blogger-listene enda! Jobber med den saken,tar visst litt tid. Ja det er flott å kunne dele bilder og erfaringer med hage osv. Har liksom oppdaget denne hagebloggverden ganske nylig jeg da, så det ser ut til å kunne bli mer berikende enn først antatt!
    Svært hyggelig med tilbakemld fra deg, og for et utrolig vakkert sted du bor på! Syns og bloggen din er så ren og ryddig med store bilder m.m.
    Velkommen innom bloggen igjen! Ha en god uke!

    SvarSlett